Posztolnál egy KAMUWEBSHOP-ot vagy ÁTVERŐS weboldalt?
Érzelem mentes, tárgyilagos útmutatónk, hogyan is TEDD:
1. Ne ÍRD ki publikusan a telefonszámodat!
Ne tölts fel olyan képet, amelyen a telefonszámod szerepel.
A telefonszámodat olyan is visszaélésre használhatja, aki másokat megkárosított. A visszatérítés ürügyén csalók felhívhatnak betéti vagy hitelkártya adataidat, CVV-t, lejárati dátumát, bankszámlaszámod miatt is!
NE fedd fel ezeket az információkat, különben a csaló pénzt vehet le a kártyádról amit a BANK, nem fog ennek okán megtéríteni mert TE nem voltál elég óvatos!
2. Ne ossz meg személyes adatot magadról!
Olyan adatok amik másokat bűncselekmény elkövetésére ösztönöznek, ne kerüljenek nyilvános megosztásra se rólad, se másokról!
3. ÜGYELJ az IGAZMONDÁS szabályaira
Mások tehetnek rosszat velünk,de mi igazat írunk, tényeket és nem vádaskodunk, vagdalkozunk. A haragot kerüljük, legyünk tényszerűek és ez nagyot fog szólni!
Rövid, de tényszerű leírásod pontosan tartalmazza:
Pontosan hol, melyik weboldalon, milyen terméket, szolgáltatást érint a panaszod.
Miért érzed magad átverve?
Mekkora károd keletkezett?
Ki a pontosan ismert károkozó?
Amennyibe nem ismert, mit tudsz róla amit megosztásra kerülhet.
Mit kérsz a közösségtől?
ÜGYELJ AZ IGAZMONDÁS SZABÁLYAIRA, A HAMIS VÁD KÖVETKEZMÉNYEIRE!
4. Érdektelen emberi arcok, NE legyenek megosztva!
Aki nem károkozó, nem érdemli meg, hogy egy másokat megkárosító fotója mellé kerüljön. Egyszerűen ez igy korrekt és legyünk emberiek: mi sem szeretnénk…
Kérlek takard ki az oda nem illő elemeket,arcokat, személyeket, lakás adatokat!
5. TÖMEGES KÁROK: korrekt adatokból lesz BUMM!
Az életben az nyer aki okos, aki higgadt, de aki hőbörög, az már is nem szimpatikus. Legyél tárgyilagos, tényszerű, emberi és ne csapkodj mikor leírod az ügyedet.
Néhány fontos FIGYELMEZTETÉS:
SEMMIT SE TÖLTS LE még ha a BANK nevében is kérik
SOHA NE tölts le semmilyen mobilalkalmazást, például ANYDESK távirányítót, TeamViewer-t stb., mert a csalók ezzel elérhetik bankszámládat és pénzt vehetnek fel. Ez esetben bukta a kártérítés lehetősége is! A bank, vissza utasíthatja, a TE könnyelműségedre hivatkozva a visszatérítést!
Az itt mgosztott eseten túl, túl haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a Bankoddal vagy a fizetési átjáróval: PayPal, Fizetési átjátó pl. Revolute, Wise, stb), és kérd a visszatérítést. A fizetési átjáró blokkolja a fizetést a csaló eladó felé, és visszaküldi jó esetben a pénzt részedre. A PAYPAL és Revolute is sok esetben megvéd, ha a náluk fizetett csomagod, haa tények és sok más egyben, téged igazol. Olvasd el, ismerd meg szabályaikat.
AMENNYIBEN VÁDASKODÁS, HARAG, INKORREKT ADAT KERÜLNE általad POSZTOLÁSRA: töröljük és megjegyzésben megirjuk miért NEM engedjük! Tanuljunk meg korrektül panaszkodni együtt!
Köszönjük megértésedet!